Chcete se dozvět více o otázkách, které aktuálně nejvíce ovlivňují dění ve světě, a také o těch, kterým není v mediálním světě neprávem věnován prostor? Pak si nenechte ujít festival dokumentárních filmů Jeden svět, který v Uherském Hradišti poběží v kině Hvězda a v HUBu 123 od 24. do 27. března a projekcemi pro školy bude pokračovat od 31. března do 25. dubna. Veřejný program přinese celkem osm dokumentů za účasti desítky hostů z řad tvůrců, odborníků a aktivistů. Festival zahájí koncert skupiny J. J. Quartet s malým rautíkem ve foyer kina.
Vstupné na projekce:
Základní vstupné – 110 Kč
Zlevněné vstupné – 80 Kč (studenti, senioři a držitelé průkazek ART).
Držitelé průkazů ZTP a ZTP/P mají slevu 50%, doprovod zdarma.
Slevu na vstupném žádejte na pokladně. Předprodej na webu www.mkuh.cz a pokladně kina Hvězda.
J. J. Quartet - tato čtveřice muzikantů z okolí Uherského Hradiště se dala dohromady na jaře roku 2023. Složení se postupně formovalo, až se ustálilo v současné podobě: zpěv - Jana Jankůjová, kytara - Lukáš Schröder, trubka - Matyáš Ondrůšek a kontrabas - Metoděj Ondra. Kvarteto čerpá inspiraci především ze swingové hudby 30. - 50. let, oživuje klasické jazzové standardy inspirované legendami jako Duke Ellington nebo Ella Fitzgerald. Společně tvoří zvuk, který zachovává autentičnost jazzových klasiků, zároveň do písní vnáší nový a svěží nádech. Se stejnou vášní také čerpá inspiraci v hudbě současné a nebrání se aranžím populárních skladeb soudobých interpretů. Zobrazit více
NEJKRÁSNĚJŠÍ KOUT V ŠIRÉM SVĚTĚ (Róbert Mihály, 26 min.) - Po začátku velké invaze do Ukrajiny se reportérka fiktivní slovenské televize vydává mezi nacionalistické skupiny obyvatel poznat povahu tamní společnosti. Ve studiu televizního štábu právě probíhá konkurz. Kandidáti a kandidátky sdílejí své dojmy o Slovensku a místo nakonec získává mladá žena původně z Ukrajiny. Po začátku velké invaze do Ukrajiny zavádějí reportáže fiktivní slovenské televize diváctvo do prostředí nacionalistických skupin, politických shromáždění a kulturních institucí, kde se setkávají různé pohledy na minulost i současnost země. Od protestů opozičních stran přes příznivce první Slovenské republiky až po expozice v muzeu SNP, debaty plné obvinění z fašismu odhalují složitost chápání tohoto pojmu. Film nabízí reflexi dynamických změn a hlubokých rozporů ve slovenské společnosti, která hledá cestu k transformaci a sjednocení. AŤ ŽIJE SMRT (Róbert Mihály, 20 min.) - Studentský dokumentární film zaznamenává krajně pravicové demonstrace, které se na Slovensku konaly v době covidové pandemie. Bratislavská oslava třicátého prvního výročí sametové revoluce přinesla svébytný hold demokracii. V době narůstající pandemie zaplavila ulice krajní pravice a dezinformační scéna. Mezi ně se vydává studentstvo bratislavské filmové školy, aby se protestujících zeptalo, co pro ně znamená svoboda a demokracie, které ve svých projevech tak často zmiňují, a zaznamenalo nálady i názory této stále hlasitější části slovenského obyvatelstva. Režisér Róbert Mihály se ve výmluvné koláži pokouší interpretovat tyto události v širším kontextu prostřednictvím vybraných poznámek z přednášky italského filozofa Umberta Eca Věčný fašismus. ZPOVĚĎ (Rebeka Bizubová, 29 min.) - Rebeka se skrze osobní dokumentární film vyrovnává s případem sexuálního zneužití knězem, o kterém po několika letech poprvé otevřeně promlouvá. Rebeka se v kostele vždy cítila bezpečně, pak se ale cosi stalo a ke zpovědi už nikdy nepřišla. K události se vrací s odstupem několika let skrze osobní dokumentární film, ve kterém znovu otevírá svou ránu a veřejně promlouvá o případu sexuálního zneužití, o němž do té doby pověděla jen své nejbližší kamarádce. Zatímco za zneužití své autority a narušení integrity a důstojnosti mladé dívky by měl pykat pachatel, je to Rebeka, která cítí hanbu, má potíže navázat jakýkoliv intimní vztah a tajemství v sobě skrývá i před vlastní rodinou. S pomocí kamarádky Emílie ale nachází sílu situaci znovu oživit ve vzpomínkách. Absolventský film se pro ni stává způsobem, jak se konečně osvobodit z tíhy mlčení a pokusit se vyrovnat s traumatem, které je mimořádně obtížné překonat. ~ ROBO MIHÁLY vystudoval systematickou filozofii na Univerzite Komenského a v současnosti je posluchačem Ateliéru réžie dokumentárneho filmu na VŠMU v Bratislavě. Ve své tvorbě se věnuje problematice demokracie, radikalismu a nacionalismu. Jeho studentské filmy Nech žije smrť (2021), Lex (2022) a Najkrajší kút v šírom svete (2023) si získaly pozornost na mnoha festivalech u nás i v zahraničí. ~ REBEKA BIZUBOVÁ se od útlého věku věnuje zachytávání prchavých momentů. Ve své tvorbě se primárně zaměřuje na téma rodiny – její blízkost, jednotu, ale i výzvy a složité vztahy. Bakalářský titul získala na Akadémii umení v Banskej Bystrici, kde režírovala dokumentární film Na začiatku konca (2022), který zkoumá měnící se úlohy mezi matkou a dcerou. Film měl premiéru na MFF Cinematik v Piešťanoch a získal hlavní cenu na festivalu Pocity v kraťasoch. Rebeka dokončila magisterské studium na Vysokej škole múzických umení v Bratislavě pod vedením Jaroslava Vojteka. Její tvůrčí motto zní: "Lepší jednou vidět, než stokrát slyšet." Zobrazit více
Citlivě natočený dokument sleduje belgickou aktivistickou skupinu, která usiluje o legalizaci kompostování lidských těl jakožto ekologické alternativy pohřbívání. Belgická aktivistická skupina usiluje o legalizaci kompostování lidských těl jakožto ekologické alternativy pohřbívání. Tato metoda zatím není v Belgii ani v žádném státu Evropské unie legální. Idea kompostování lidských těl vyzdvihuje jeho spirituální a psychologický rozměr. Kompostování totiž umožňuje vnímat smrt jako součást přirozeného cyklu života. Pozůstalým přináší útěchu to, že jsou jejich zemřelí blízcí nadále přítomní v jejich životech, například v podobě stromu, který z kompostu vzejde. Citlivě natočený film sleduje aktivisty*ky, kteří*ré provádějí experimenty s těly prasat, hledají inspiraci v jiných zemích a řeší etické otázky, legislativní limity i praktické výzvy spojené s novými technologiemi. ~ ADAM VOKÁČ absolvoval americký kurz Green Burial Masterclass a s vidinou šíření přírodního pohřebnictví v České republice spoluzaložil spolek Poslední stopa, v rámci kterého se věnuje primárně osvětové činnosti, cílí také na legislativní změny a praktické implementace nových a šetrnějších alternativ k současnému pohřebnictví. K tomu pracuje v organizaci Hřbitovy a pohřební služby hl. města Prahy jako hrobník, správce Lučního hřbitova a projektový pracovník se zaměřením právě na rozvoj přírodního pohřebnictví. Zobrazit více
Válečná propaganda se již mnohokrát stala předmětem velkých děl, vzpurný učitel ruské základní školy nyní ukazuje její bezprostřední vpád do každodennosti. Pavel „Paša“ Talankin je nadšený a oblíbený učitel na ruské základní škole. Má rád maloměstský život, nevstřícné počasí, a dokonce i špinavé paneláky. Jeho každodennost naruší válka, jíž se jako zaměstnanec výchovné instituce musí stát nástrojem. Ocitá se uprostřed propagandistického aparátu, který pohlcuje celou společnost. Sám má mimo jiné za úkol vše s kamerou v ruce dokumentovat. Tento pokyn si však vyloží po svém a zaznamenává události tak, jak se skutečně dějí, nikoliv tak, jak by si je vojenský režim přál zobrazovat. Snímek vznikl na základě materiálu, který Paša vynesl z Ruska, když pochopil, že začíná budit příliš pozornosti a že se kolem něj stahuje smyčka. Režijně ho zaštítil dánský dokumentarista David Borenstein. Vznikl tichý, intimní, a právě proto zdrcující obraz pokřivenosti vzdělávacího systému, potažmo celé země. ~ ALEXANDRA SKORVID - Narodila se v Moskvě, od roku 2013 žije v Praze. Vystudovala lettonistiku a ukrajinistiku na FF UK. Od roku 2021 působí v neziskové organizaci Gulag.cz, kde má na starosti především projekty zaměřené na mapování aktivit demokraticky smýšlející části ruské společnosti a monitorování situace novodobých politických vězňů. ~ NADEZHDA SHAPOSHNIKOVA - Pochází z Ruska. Studuje na IKSŽ FSV UK obor mediální studia. Je autorkou publicistických textů o popkultuře a aktivistkou Feministického protiválečného odporu. Zobrazit více
Básel je na okupovaném Západním břehu svědkem demolic palestinských domů. S izraelským novinářem Juvalem přináší důležitá svědectví o vysídlování své vesnice. Palestinské rodiny žily v oblasti Masáfer Jatta na Západním břehu Jordánu po generace. Jako tisíce dalších dnes ale čelí nucenému vystěhovávání z oblasti. Jejich snaha dobrat se spravedlnosti a odpor k odsunu se setkává jen s další šikanou a ozbrojeným násilím. Básel bezmocně přihlíží demolici domu své rodiny, na jehož místě vzniká výcviková zóna izraelské armády. Báselova rodina se musí s několika zachráněnými věcmi přesunout do jeskyně. Muž začne dění v osadě i přes výhrůžky a útoky izraelských vojáků natáčet a sdílet online, čímž se aktivně přidává k protestům. V nebezpečné atmosféře konfliktu se rodí křehké přátelství mezi Báselem a izraelským novinářem Juvalem, spolu s nímž muž dokumentuje násilné vysídlování i neutuchající odhodlání vesničanů v rodné zemi zůstat. ~ MAGDALENA JEHLIČKOVÁ - hebraistka, překladatelka, redaktorka (Židovský hlas solidarity) - Vystudovala hebraistiku a řečtinu na pražské FF UK a věnuje se především moderní izraelské literatuře. Do češtiny přeložila knihy A. B. Jehošuy, Etgara Kereta, Asafa Gavrona, Amira Gutfreunda, Ajelet Gundar-Gošenové, Otto D. Kulky a dalších. Z francouzštiny přeložila sérii komiksů Rabínův kocour a poslední díly komiksové série Jednou budeš Arab. Je také spoluautorkou překladu knihy Deset izraelských mýtů historika Ilana Pappého. Kromě toho se věnuje titulkování filmů, knižní i časopisecké redakci, publicistice, přednáší o izraelské literatuře a kultuře a o problematice překladu. Je matkou čtyř synů a členkou iniciativy Židovský hlas solidarity. Zobrazit více
Kdo a proč manipuluje s našimi emocemi? Snímek prodchnutý černým humorem ukazuje, kdo skrze moderní technologie narušuje naši psychickou rovnováhu. Kdo a proč vypnul naše emoce? Režisér David Bornstein si jednoho dne uvědomil, že se při nekonečném koukání do mobilu cítí naprosto otupělý, necítí ani radost, ani smutek; zkrátka nic. Jako kdyby z něj něco vysálo všechny emoce. Opravdu se to děje? A kdo je za to zodpovědný? Autor se s kamerou vydal pátrat po celém světě. Postupně zjišťuje, že jsme se všichni*všechny stali*y obětí profesionálních emočních manipulátorů*ek, kteří*ré kapitalizují vyvolávání specifických emocí. Od USA přes Evropu a Rusko až po Čínu, od jednotlivců až po obří korporace. Od propagandistického influencerství přes trollení až po excesivní přejídání. Režisér nás provází světem bizarních fenoménů, které odhalují tragikomickou realitu online prostředí i našeho života. Snímek prodchnutý černým humorem ukazuje, že situace je neradostná, ale stále ještě žije naděje na nápravu. ~ VOJTĚCH MÝLEK je výzkumník v IRTIS (Interdisciplinární výzkum internetu a společnosti) a lektor na Katedře mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity. Ve svém výzkumu se zaměřuje na sociální interakce dospívajících s lidmi, které poznali na internetu, online komunikaci, dopady používání technologií na wellbeing a statistickou analýzu longitudinálních dat. Zobrazit více
Švédská novinářka v napínavém investigativním dokumentu rozkrývá síť pravicových extremistů*ek, kteří*ré se šířením online nenávisti snaží destabilizovat stávající společenský a politický system. Švédská investigativní novinářka My Vingren se opakovaně noří do temných zákoutí internetu a rozkrývá virtuální zločiny, které se mohou rozrůst do reálného světa. Dokument Hacking Hate spolu s ní demaskuje vazby mezi mainstreamovými médii a pravicovým extremismem. Sledujeme, jak Vingren s falešnými profily proniká do uzavřených online společenství, jimž šéfuje tajuplná osoba jménem Vincent. Z napínavého pátrání po skutečné identitě pachatelů*ek a kořenech radikálních myšlenek a činů vyplývá, že v online prostoru existuje celá mašinerie k podněcování rasové a náboženské nesnášenlivosti. Nezanedbatelný díl viny na snahách o destabilizaci demokracie přitom nesou i mnohamiliardové společnosti provozující populární sociální sítě. ~ HONZA je dlouholetý aktivista a antifašista. Nepamatuje devadesátky, ale z druhé strany barikády zažil éru neonacistických pochodů každé dva týdny i rasistické řádění na Šluknovsku. Zajímá se o proměny ultrapravice a radikalizační procesy v online prostředí, stejně tak o roli nových médií v politice s důrazem na tzv. dezinformační scénu. Zobrazit více
Mladý učitel literatury se snaží prokázat svou nevinu poté, co je neprávem obviněn z obtěžování. V sázce je nejen jeho pověst, ale i vztah a bezpečí. Mladý učitel literatury Julien je plný ideálů a zápalu ke své profesi. Když ho ale jedna ze studentek obviní z obtěžování, je Julien nucen obhajovat své výukové metody, místo i pověst. Atmosféra na hodinách literatury jedné z francouzských středních škol neúnosně houstne. Tlak studujících i jejich rodičů na vyřešení ožehavého skandálu se vymyká kontrole. Zatímco se Julien pokouší prokázat svou nevinu, staví do ohrožení vše, na čem mu záleží. Film natočený podle skutečného příběhu vykresluje, jak snadno se mohou dobré úmysly stát zdrojem nedorozumění a jak rychle může jedno křivé nařčení vyeskalovat až na pokraj katastrofy. ~ MICHAL PALŮCH - Narozen v Uherském Hradišti, na Slovácku, nejkrásnějším místě na světě. Učitel, metodik prevence, hasič, motorkář. Také manžel skvělé ženy a táta dvou úžasných dcer. Miluje přírodu, dějiny, divadlo, hudbu, jídlo a vítr ve vlasech :) Zobrazit více
Dokumentární mozaika o psychedelicích a hledání nové cesty k léčbě duševních chorob západní společnosti. Existuje na světě lidská komunita, která nemá slovo pro depresi, smutek ani úzkost? A jak se s duševními chorobami, jejich přijetím a léčbou zvládá vypořádat západní kultura? Režisér David Čálek mapuje příběh alternativní léčby duševních chorob pomocí psychedelik. Osobní rozhovory lidí trpících depresemi prokládá záběry z expedice mezinárodního týmu psychiatrů*iček, která se vydala zkoumat tradiční rituál požívání ayahuascy do amazonské komunity Huni Kui. Reportáž ze setkání dvou odlišných kultur není jen vědeckým záznamem, ale i výpovědí o kořenech novodobých civilizačních chorob. Vede k hledání ztracených rituálů, pospolitosti a sdíleného duchovního prožitku v současné evropské společnosti. ~ DAVID ČÁLEK je český režisér, kameraman a scenárista. Vystudoval pražskou FAMU v roce 1989 a jako kameraman nebo režisér natočil přes 30 dokumentárních filmů z celého světa. Jeho dokument Nebe Peklo měl mezinárodní premiéru na festivalu SXSW 2011 v Austinu v USA. Film také získal cenu za nejlepší snímek na filmovém festivalu Finále - Plzeň IFF. Natočil také 8 hraných filmů, mj. Mamas & Papas, vítěze Best Film Award na festivalu Hamptons 2011, Mars který získal cenu za kameru BEST Feature VFX na MISCIFI 2019 v americkém MIami. Jeho autorský dokument Cesta vzhůru získal první cenu na festivalu BANFF v Kanadě 2017 za nejlepší celovečerní dokument s horolezeckou tématikou. Zobrazit více
Všeobecné obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
1. Všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy a z nich plynoucí závazky mezi obchodní firmou Městská kina Uherské Hradiště, příspěvková organizace, IČ: 00836265, DIČ: CZ00836265 se sídlem: nám. Míru 951, Uherské Hradiště, 686 01, zapsaná u Krajského soudu v Brně pod sp. zn.: Pr 176 e-mail: info@mkuh.cz , tel.: 576 514 200(dále jen „Prodávající“ nebo „Provozovatel“).
2. Smluvní vztah mezi Prodávajícím a zákazníkem – kupujícím vzniká koupí vstupenky na filmové nebo jiné představení provozované Prodávajícím.
3. Zákazník, který zakoupí vstupenky přímo na provozovně Prodávajícího nebo přes internet, vyjadřuje tak souhlas s těmito všeobecnými podmínkami, které jsou pro obě smluvní strany závazné.
4. Pro smluvní vztah mezi Prodávajícím a zákazníkem je rozhodující verze všeobecných obchodních podmínek platná v den uhrazení platby kupní ceny za vstupenku.
2. Vysvětlení pojmů
1. Zkratkou „VOP“ se rozumí tyto všeobecné obchodní podmínky.
2. Vstupenkou se rozumí jedna vstupenka nebo více vstupenek, které si zákazník rezervuje a zaplatí na pokladně Prodávajícího.
3. Elektronickou vstupenkou se rozumí jedna elektronická vstupenka nebo více elektronických vstupenek, které si zákazník objedná a zaplatí přes internet.
4. Uvedená kupní cena je cenou aktuální pro objednaná představení, tato cena obsahuje DPH v zákonné výši a je cenou konečnou.
3. Koupě vstupenky
1. Vstupenku může zákazník zakoupit přímo v provozovně Prodávajícího, kdy při platbě na pokladně Prodávajícího obdrží vstupenku, nebo přes internet na stránkách Prodávajícího: www.mkuh.cz.
2. Při koupi vstupenky na provozovně Prodávajícího vybírá zákazník z volných dosud volných vstupenek, nebo si vstupenku může nezávazně rezervovat přes internet a nejpozději 30 min. před začátkem představení ji zaplatit a vyzvednout vstupenku na pokladně Prodávajícího. Zákazník po provedení rezervace obdrží na jím označený e-mail zprávu, která obsahuje unikátní číslo provedené rezervace. Zákazník po příchodu na pokladnu Prodávajícího nahlásí číslo své rezervace. Na jejím základě obsluha pokladny zákazníkovi prodá příslušnou rezervovanou vstupenku. V případě, že si zákazník nevyzvedne rezervovanou vstupenku ve stanoveném čase před zahájením představení, může Provozovatel vstupenku uvolnit k dalšímu prodeji bez dalšího oznámení zákazníkovi.
3. . Při koupi vstupenky přes internet obdrží zákazník elektronickou vstupenku, která je vybavena číselným čárovým kódem, a bude zákazníkovi zaslána na zákazníkem označený a zadaný e-mail ve formátu PDF pro vytištění nebo mu bude zaslaná na zákazníkem označený a zadaný e-mail pro možnost uložení do mobilního telefonu, za předpokladu objednání a úhrady vstupenky přes internet. Zákazník může uhrazení kupní ceny přes internet realizovat následujícími typy platebních karet: MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron nebo přes vybrané banky online zadáním a převodem.
4. Ostatní podmínky
1. Zákazník bere na vědomí, že současně si může rezervovat vstupenku pouze na jedno představení a to v maximálním množství šesti vstupenek nebo elektronických vstupenek. Rezervovat vstupenku na další představení může až po ukončení rezervace, kterou předtím začal. Pokud zákazník nedodrží tyto pokyny, provozovatel neručí za správné provedení rezervací přesto, že zákazník obdrží email o potvrzení rezervace. Provozovatel si vyhrazuje právo na zrušení takové rezervace, a to bez oznámení zákazníkovi.
2. Číselné čárové kódy elektronické vstupenky lze sejmout čtecím zařízením pouze jednou, tzn., že při jakémkoliv dalším předložení číselného čárového kódu v podobě tištěné nebo v mobilním telefonu nebude k takto opakovaně předložené elektronické vstupence přihlíženo a na jejich základě nebude povolen vstup do zařízení Provozovatele, a to bez ohledu na to, kdo elektronickou vstupenku předloží.
3. Provozovatel není odpovědný za obtíže způsobené neoprávněným použitím nebo zkopírováním elektronické vstupenky. Její padělání je trestné. Elektronická vstupenka se rovněž stává neplatnou, jestliže z ní nejsou patrné údaje potřebné pro její kontrolu nebo byla pozměněna dodatečnými úpravami.
5. Ochrana osobních údajů
1. Rezervací vstupenky přes internet nebo nákupem elektronické vstupenky, dává Zákazník Provozovateli v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., zákonem č. 40/1995 Sb. a zákonem č. 480/2004 Sb. v platném znění souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefon, případně dalších údajů uvedených v registračním formuláři za účelem realizace rezervace vstupenky přes internet nebo prodeje elektronické vstupenky prostřednictví internetu, případně pro účely reklamace nebo informace o zrušeném představení po dobu jednoho roku. Provozovatel se zavazuje, že uvedená osobní data jsou považována za přísně důvěrná a nebudou nikdy prodána nebo převedena na někoho jiného. Všechny osobní údaje budou přísně utajeny a budou užívány pouze pro účely Provozovatele.
2. Údaje, které budou sloužit pro úhradu kupní ceny elektronické vstupenek, jsou poskytovány přímo společnostem provozujícím zabezpečené internetové platební brány a Provozovatel nemá k těmto údajům přístup. Tyto údaje jsou chráněny v souladu se všeobecnými podmínkami provozovatelů těchto zabezpečených internetových platebních bran.
6. Odstoupení o smlouvy
1. Dle ustanovení § 1837 písm. j) občanského zákoníku nemá Zákazník právo od smlouvy odstoupit, neboť se jedná o smlouvu o využití volného času a plnění je poskytováno v určeném termínu a době.
2. V případě, že dojde ke zrušení představení, na které si zákazník již zakoupil vstupenku nebo elektronickou vstupenku, bude zákazníkovi vrácena kupní cena za těchto podmínek:
· u vstupenky zakoupené v pokladně Provozovatele, bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena, pokud se bez zbytečného odkladu dostaví do pokladny, kde vstupenku zakoupil, popřípadě, bude-li mít zákazník zájem, může mu být vstupenka vyměněna za vstupenku na jiné představení v provozovně Provozovatele ve stejné hodnotě,
· u elektronické vstupenky bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena po písemném uplatnění reklamace bankovním převodem.
7. Rozhodné právo, soudní místo a mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
1. Smluvní vztahy mezi Prodávajícím se řídí českým právem a pro případné soudní spory jsou příslušné české soudy.
2. Pro řešení sporů mezi Prodávajícím a zákazníkem je místně příslušný obecný soud Prodávajícího, pokud právní předpis nestanoví jinak.
3. Zákazník je oprávněn, vznikne-li mezi ním a Prodávajícím spor a nepodaří-li se takto vzniklý spor vyřešit smírnou cestou, obrátit se s návrhem řešení takového sporu subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
8. Závěrečná ustanovení
1. Tyto VOP jsou platné pro smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a zákazníkem.
2. Prodávající si vyhrazuje právo změny VOP bez předchozího upozornění.
3. Toto znění VOP nabývá účinnosti dne 1. 1. 2016.
Společnost Ticketware s.r.o. není poskytovatelem platební služby, ale majitelem licence Ticketware pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Ticketware s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285. Informace: help@cinemaware.eu. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko “Pokračovat” potvrzuji souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami zařízení. Společnost Ticketware s.r.o. řeší reklamace plátců kartou v zastoupeni za své klienty (3.strana)
Po potvrzení objednávky má Plátce možnost využít službu bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje lístky ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay s.r.o. bankovního převodu nebo Platba kartou.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Zakoupením vstupenek/doplňkového zboží dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
Uživatel nesmí využívat Rezervační a nákupní systém způsobem, který by mohl snížit jeho hodnotu a/nebo poškodit, upravit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci části a/nebo celku Rezervačního a nákupního systému, či infrastruktury Poskytovatele zahrnující jakékoliv pasivní a/nebo aktivní prvky infrastruktury a/nebo síťová zařízení, či servery. Uživatel nesmí zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv část Rezervačního a nákupního systému, nebo se jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Rezervačního a nákupního systému. Provozovatel nenese zodpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku čehož tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi poskytovatele tyto údaje použijí, využijí, zneužijí nebo zpřístupní tyto údaje třetím osobám. Jakékoliv výše uvedené činnosti mohou být trestné!
Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČO: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.
V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.
K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.
Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem,akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.
Zkontrolujte si, prosím, zadanou e-mailovou adresu. Na zadaný e-mail mohou být zaslány objednané a uhrazené vstupenky nebo e-mailová zpráva potřebná k vyzvednutí vstupenek v pokladně provozovny. Na nesprávné zadaný e-mail nelze uplatňovat reklamaci a ani vyžadovat navrácení uhrazené částky za vstupenky.